London - PLEASE TAKE ME THERE

Jag vill så himla gärna åka till London. Vet inte varför men har på sista tiden skapat någon sorts behov av att en dag komma dit. Dreams just nu! Har dock alltid tänk mig det som något som skulle vara en resa endast, men har nu suttit och googlat på "Au pair london" och blivit kär. JAG VILL SÅ MYCKET. Måste ju dock gå ut gymnasiet först i alla fall, så får väl helt enkelt fortsätta drömma i ett och ett halvt år till. 
 
Kan så se mig själv i London dock... På mysiga små caféer, vandrande på mysiga gator och smygande i underbara bokbutiker! Det låter helt fantastiskt. Och det enda jag behöver göra är att ha hand om barn? Wow. Jag är fullt medveten om att det dock kan vara mycket, för att inte säga massor, med jobb. Meen, ett otroligt roligt sådant! Barn har ju så mycket kärlek och glädje! Tänk er att få vara med barn, upptäcka en ny del av världen och få betalt för det?! Kan inte tänka mig ett mycket bättre scenario.
 
Jag som aldrig sätter några mål för att jag aldrig vet var jag ska... Ska jag sätta London som mål? För just nu... Wow. Det är min dröm.  
 
 (Photo: Moyan Brenn, Click the picture to reach the photographer)