Helgen - London + Idas födelsedag

Hejsan! Sitter i soffan, lyssnar på Freddy Kalas och bara njuter av livet. Denna helg skulle egentligens spenderas i Bath, men i slutändan hamnade vi i London i vilket fall. Tanken var att spendera förra helgen där, men då var jag sjuk och missade. Så att jag hann med ett besök där var supertacksamt! Köpt fler juklappar, och är nu iprincip klar! Idag ska jag försöka provpacka, för flyger hem om ett par dagar en sväng och måste få med mig allt. När jag bokade flyget hem för 2 månader sen tänkte jag att "Näää, jag behöver inte incheckat bagage" och skippade det... Nu önskar jag nästan att jag hade lite mer plats, haha! 
 
I alla fall, vi hann med att kolla in julbelysningen igen! Annars hängde vi bland annat på Oxford Street, Bond Street och dem andra klassikerna! Här kommer lite bilder!

 
När vi kommit hem bytte vi julklappar och sedan sov dem över. Söndagen spenderades hos Ida med att fira hennes kommande födelsedag. Vi åt en klassisk dansk födelsedagstårta och hade det allmänt mysigt!