Härliga minnen

Okej. Tänkte tillägna att blogginlägg till fina minnen. So here we go!
 
1. Studentveckan -> Hippiefest! 
 
Haha, gud ja. Vilken vecka och vilken kväll. Kommer ihåg hur Tilde kom ifrån bussen och att jag skulle möta upp henne. Chockerande nog var jag sen, och hon kom förbi mig istället. Tillsammans målade vi ett peace märke på min kind och vandrade sedan ner emot stan för att möta upp lite andra människor. Vet inte varför jag minns detta så bra, för allt var lite kaos också, men jag minns bara kvällen med sån jäkla glädje! Vi skrattade så jäkla mycket när vi promenerade ner till stan i våra underliga kläder, och jag bara älskade det. 
 
 
2. När mina tjejer firade min 19 års dag!
 
Vilken kväll! Vi var inte speciellt onyktra alls, men den var bara så fylld av kärlek och planderad på ett sätt som passade mig. Jag grät floder för att jag har så fina vänner. Dem kidnappade mig och körde mig sedan till en lägenhet en av oss bor i och tog av mig ögonbindeln, där stod sedan i princip alla mina närmaste vänner. Jag hade trott att bara "ena kompisgänget" skulle fira, men där var dem allihopa. Och hade samlats för min skull, köpt snacks (och alkohol... haha!) som jag gillar, satt upp ballonger och gjort ett fotoalbum till mig. Allt saker som är så jag, att det finns inte. Ush. Vad fina ni är, vackra människor!
 
 
3. När vi "köpte kalmar" till Mikkan!
 
Åh! Det här har liksom blivit en sak vi säger, att vi "köpte kalmar" när allt vi egentligen gjorde var att betala hennes bussbiljett för 50 kr. Haha! Nej, okej det är inte sant. Vi lagade mat och fixade massor dagen innan också. Men en del av hennes födelsedags present var att vi åkte till kalmar under dagen med en biljett som vi betalade. Kommer aldrig glömma hur Mikkan åt gurka längst bak i bussen eller hur Nea fick stå ut med att jag och mikkan spenderade bokstavligen talat 4 timmar på "new yorker". 
 
 
4. När jag och Lillasyster satt utanför hemmakväll och åt dessa!
 
Det var vidriga smaker, goda smaker och allt som hör till. Och vi satt där mitt i stan och testade dem ihop, spottade ut dem äckliga och sköljde ur munnen med festis cactus lime och åt något annat godis för att bli av med smaken av hundmat! Det var så mysigt, spontant och genuint. ÄLSKADE DET!
 
 
5. När jag och Elin åt en Smoothiebowl. 
 
Långt ifrån vårat bästa eller galnaste minne, men när jag saknar Elin är det detta jag saknar. Att bara ignorera skolan, stressen och kaoset och göra ingenting. Så tacksam att ha henne och alla dessa ingenting stunder som hjälpte till att ge ork i kaoset.
 
 
6. Alla hockeymatcher med Mikkan
 
Att vi gick på hockey, alla dagar, i alla väder och älskade det. Att vi andades och levde hockey där en tid. Att vi gick ifrån att inte veta hur många perioder en hockeymatch hade till att försöka lära oss allt. Älskade våra hockeymatcher!